Клієнт “Нової пошти” поскаржився на значне завищення ціни доставки товару. Про це свідчить його коментар під одним з постів “НП” в Facebook.
“Сьогодні отримав посилку номер 5900638500962 і був в шоці! У посилці був електрокабель, гофра і підрозетники загальною вагою кілограм 15 і об’ємом який з легкістю вміститися в вашу стандартну коробку розміром 70х40х43 см. Ціна би такого відправлення була 150-170 грн. Але пакувальник вашої компанії вирішив упакувати посилку в дерев’яну обрешітку і вартість посилки стала 332 грн. Ніякої логіки в використанні даної упаковки немає. Вона була більше ніж потрібно, товар не була крихкий, взагалі крім як збільшення вартості доставки в даній упаковки немає сенсу”, – написав чоловік.
Він також додав, що перед самою оплатою за посилку в поштовому відділенні до вартості додали 100 грн. за дерев’яний піддон і попросив “Нову пошту” дати відповідь по ситуації, що склалася.
“НП” відповіла, що згідно з правилами упаковки, кабельно-провідникова продукція повинна транспортуватися тільки в паллетних бортах. Однак в наступному своєму коментарі чоловік написав, що раніше йому надсилали аналогічний товар без паллетних бортів.
“Нова пошта” ніяк не відповіла на це повідомлення, але визнала, що в поштовому відділенні дерев’яний піддон включили у вартість помилково.
Додавайте "Домогосподарку" у свої джерела Google Новини