У Києві касирку супермаркету Novus звільнили через те, що вона відмовилася обслуговувати клієнтку українською мовою. Киянка Ганна Сокіл поскаржилася на працівницю магазину в адміністрацію мережі.
Сьогодні допис недоступний для загальної аудиторії фейсбуку, проте сайт публікує його скріншот.
Інцидент трапився 22 січня 2021 року. На прохання Ганни Сокіл обслуговувати її українською касирка відповіла: “Началось, б**дь”.
У дописі вона також відзначала, що вимагає розглянути цю ситуацію адміністрацію та покарати касирку, яка її обслуговувала. Клієнтка також додала фотографію чеку, на якому зазначена дата, час, адреса, і номер оператора та каси.
Згодом із Ганною Сокіл сконтактувалася адміністраторка цього магазину та повідомила, що касирці винесли сувору догану, позбавили премії та звільнили, а з усім персоналом провели профілактичну бесіду.
Водночас у мережі магазинів Novus зазначили, що “вжили заходів та провели роз’яснювальну бесіду зі своїми робітниками щодо спілкування українською мовою”.
Додавайте "Домогосподарку" у свої джерела Google Новини