Кросівки увірвалися в наше повсякденне життя і, схоже, залишаться в ньому назавжди.
Якщо раніше це взуття одягали винятково для занять спортом, то тепер вони стали головним складником нової модної релігії, в основі якої перш за все комфорт, адже зручнішого взуття просто не існує, – пише ТСН.
Сьогодні міксувати кросівки можна абсолютно з будь-якими луками, чи то сукня, штанний костюм, джинси або навіть пальто. Вони замінили нам туфлі-човники і балетки, а також виручать в будь-якій ситуації і усвідомили це навіть такі гіганти модної індустрії як Louis Vuitton, Dior і Gucci, адже в їхніх нових колекціях моделі на подіум все частіше виходять саме в кросівках.
Тому, якщо ви в пошуках стильною базової пари, пропонуємо вам цю добірку, ну а також трохи розповімо про історію їхньої появи.
1. Yohji Yamamoto Y-3
Йодзі Ямамото — всесвітньо відомий японський дизайнер, в стилі якого завжди приділяється особлива увага вуличному стилю і авангарду. Завдяки такому баченню і партнерству з Adidas бренду вдалося створити абсолютно нове спортивне взуття Y-3, яке до сьогодні вважається однією з найуспішніших колаборацій.
Часто в кросівках цього бренду можна зустріти такі відмінні, властиві лише йому деталі, які нагадують вбрання ніндзя, з високим язиком, масивною підошвою і гладкими еластичними ременями.
2. Yeezy 500
Каньє Вест прославився не лише як репер, але і як успішний дизайнер. Свою історію зі спортивним взуттям він ропочав із колаборацій з такими брендами як Bape, Louis Vuitton і Nike. Але справжня ера кросівок Yeezy почалася, коли Каньє почав співпрацю з Adidas. Завдяки цьому спортивному гігантові почали з’являтися моделі, які в результаті стали культовими і одними з найбажаніших серед модників. Особливу роль в цьому хайпі зіграли висока вартість взуття, рафл (лотереї), ну і звичайно, популярність самого Веста і його вже колишньої дружини. Особливо популярною і незвичайною стала модель Yeezy 500 на підошві Feet You Wear.
3. Balenciaga Speed Trainer
Це бренд, який просто кожною своєю колекцією створює тренди. Їх критикують, називають “дивними” і “потворними”, але в кінцевому підсумку повністю все розкуповують. А на тлі інших модних домів головним аксесуаром Balenciaga стали кросівки-шкарпетки. Вперше вони з’явилися в продажу 2016 року і стали настільки популярні, що з лімітованої колекції бренд зробив повноцінну, випустивши ще кілька партій.
4. Nike Air Jordan 4
Це воістину культова пара кросівок, яка почала свою історію ще 1989 року, але популярні вони і сьогодні. Air Jordan 4 багато разів перевипускали, удосконалювали і трохи змінювали дизайн, але концепція цієї моделі завжди була незмінною: високе посадження на нозі, кріплення з боків, видима капсула з повітрям на міжпідошві.
Саме в цих кросівках Майкл Джордан додав очко своїй команді Chicago Bulls у грі проти Cleveland Cavaliers. Тому його кидок зображений на язиках кросівок.
5. New Balance 574
Це один із найстаріших брендів спортивного взуття, відмінною рисою якого стала нумерація моделей. Спочатку New Balance зарекомендували себе як новатори і лідери ринку, тому крім комфорту, почали робити ставку і на візуальну складову. Так 1988 року з’явилася модель 574, яка вийшла в чоловічій і жіночій колекції. Ці кросівки лаконічні і на сьогодн їх можна зустріти в будь-яких кольорах і матеріалах, але найпопулярнішою, звичайно ж, залишається модель у замші.
6. Adidas Gazelle
Попри десятиліття успішного бізнесу, неймовірну кількість колаборацій з зірками і спортсменами все ж однією з найпопулярніших у Adidas залишається модель Gazelle. Відмінною рисою цих кросівок стала лаконічність і три смужки збоку.
Походження назви кросівок до кінця не відомо. Деякі вважають, що воно пов’язане з американською спортсменскою Вільмою Рудольф, яка саме в цій моделі виграла три золоті медалі на Олімпійських іграх 1960 року в Римі. Через витонченість і швидкість італійці прозвали дівчину “Чорна газель”. Але також Adidas випустили й інші моделі, названі на честь швидких тварин: пантера і ягуар.
7. Gucci Flashtrek
Модний дім вирішив не відставати від тенденцій і теж поринув у світ спортивного взуття. Так з’явилися незвичайні кросівки Flashtrek, під час створення яких бренд надихався черевиками для пішого туризму, про що говорять масивна фігурна підошва і шнурівка, як у гайкерів. Стилістика логотипу, розташованого на язику моделі, навіяна вінтажним логотипом SEGA в дусі 80-х.
Модель стала неймовірно популярною та ідеальною для активного міського жителя, а її відмінною рисою є знімні ремінці з декором із кристалів
8. Reebok Club C 85
Із назви цієї моделі зрозуміло, що створена вона була в середині 80-х якраз у період повальної моди на спорт, а зокрема на теніс. Після своєї появи на ринку ці лаконічні кросівки стали однією з найбільш продаваних у бренду моделей і навіть після незначних модифікацій в дизайні все одно залишилися дуже популярними. Сьогодні ж Reebok Club C можна зустріти не лише в білому, але і в інших кольорах.
9. Veja V10
Це французький бренд, який поєднує в собі естетику і соціальну відповідальність. Він був заснований 2004 року Себастьєном Коппом і Франсуа-Гісленом Морілліоном, які поставили перед собою мету перетворити виробництво кросівок на екологічно безпечний процес на кожному етапі його шляху.
Особливо популярною стала модель Veja V10, в якій регулярно з’являються як зірки, так і представники королівських сімей.
10. Fila Disruptor
Південнокорейська компанія, заснували яку в Італії, передусім асоціюється у багатьох з 90-ми, адже саме тоді припав пік популярності на їхні кросівки. Але особливу любов вони завоювали через контракти зі спортсменами і модними марками, які рекламували цей бренд.
Однією з найпопулярніших моделей Fila стали кросівки Disruptor, які вперше побачили світ 1996 року. Популярними вони залишаються і сьогодні, а також лідирують у званні головних “ugly shoes” у світі, адже відповідають всім канонам некрасивих кросівок: недбалий силует, масивна груба підошва, велика кількість декору і великий логотип бренду. Однак в сучасному світі ця модель в стилістиці 90-х знову полюбилася модникам.
Додавайте "Домогосподарку" у свої джерела Google Новини