Українці у “Фокстроті” продали болти замість iPhone за 24 тис. грн

0
700

У магазині техніки “Фокстрот” дівчина замовила iPhone за двадцять чотири тисячі, але взамін отримала болти та гайки в коробці. У компанії розпочали внутрішнє розслідування і пообіцяли коспенсувати незручності, видавши новий телефон. У “Фоктроті” повідомили, що стали жертвою шахраїв.

Українка не перевірила iPhone у магазині, а неприємну “знахідку” виявила вдома.

Про це написала Вікторія Шапкіна у своєму Facebook, повідомляє Обозреватель

Дівчина замовила смартфон онлайн у кредит, а згодом приїхала по нього до магазину. Після оформлення документів працівник магазину не запропонувала Вікторії включити та перевірити його справність.
Коли клієнтка попросила переставити стару SIM-картку до нового телефону, то отримала відмову від продавця.

Вікторія, повідомляє, що тоді поспішала на потяг і не перевірила гаджет на касі.

Коли я відкрила коробку, там були гайки, загорнуті в поліетилен. Я не розуміла що сталося і намагалася знайти телефон у коробці, але вона була порожня. Навіть картонка зі шпилькою для того, щоб дістати SIM-карту, була порожня”, – каже Вікторія.

Потім дівчина зателефонувала на гарячу лінію компанії, де їй повідомили, що інформацію передали і на наступний день вона має приїхати до магазину.

Громадянка розмістила публікацію у своєму Stories, після чого з нею зв’язалися представники “Фокстрот”, і сказали, що інформацію вже отримали.

“Наступного дня я була біля магазину до відкриття. Ніхто з персоналу не знав про випадок. Мені сказали, що я винна, що не включила телефон у магазині. Що потрібно писати заяву і чекати. Я написала. Здається, хтось із працівників “Фокстроту” говорив, що протягом 8 годин будь-яке рішення буде, але пройшло вже більше, а нічого конкретного не відбулося. Багато вибачень, але що мені з ними зробити? Я їх не обміняю на 24 тис. грн”, – пояснює клієнтка.

У магазині повідомили, що стали жертвою шахраїв. Потім Вікторія розповіла, що їй скоро мають видати новий iPhone.

“Ми щиро вибачаємося перед Вікторією за такий інцидент і вдячні їй за лояльність. Завдяки цьому прикрому випадку ми вдосконалимо наші процеси і зробимо так, щоб з таким досвідом жоден наш клієнт більше не зіткнувся. Також ми обов’язково компенсуємо Вікторії незручності”, – написали в компанії під постом клієнтки.

Додавайте "Домогосподарку" у свої джерела Google Новини

Comments

comments