Співробітниця ПриватБанку відмовилась обслуговувати пенсіонерку з інвалідністю – що сталося

0
625

Песіонерці з цукровим діабетом декілька разів відмовляли в обслуговуванні та стали пропускати інших із черги у відділенні ПриватБанку
На ПриватБанк поскаржилась громадянка України, яка звинуватила працівників відділення в тому, що вони відмовляються обслуговувати людей похилого віку.

Про це користувачка залишила відгук на спеціальному сайті “Мінфін”, пише Сьогодні

Клієнтка відділення розповідає, що прийшла до ПриватБанку зі своєю матір’ю, щоб здійснити деякі фінансові операції.
Пенсіонерка була першою в черзі, однак співробітниця, яка обслуговує фізичних осіб, прийшла на роботу із запізненням та відмовилась обслуговувати стареньку.

“В цей час у неї стався напад гіпоглікемії, оскільки мати має цукровий діабет, про що вона повідомила співробітниці банку. На що співробітниця відмовилась обслужити матір, попросила її відсісти та покликала спочатку особу яка була останньою в черзі молодого віку, а потім особу з середини черги, вдруге відмовившись обслужити матір з нападом гіпоглікемії”, – йдеться у відгуку.

Літня жінка два рази підходила та сідала в крісло для обслуговування у порядку черги, але кожен раз вона чула відмову,бо ті обслуговували інших людей. Жінка вважає, що вони могли бути знайомими чи родичами співробітниці ПриватБанку.

За словами жінки, відповідь від ПриватБанку виглядає, як насмішка, оскільки їй заявили, що “Під час карантину, право позачергового входу мають: всі особи з інвалідністю, вагітні жінки, клієнти з дітьми до 6 років.”

Однак жінка стверджує, що її літня мати має інвалідність у зв’язку з цукровим діабетом.

Що відповіли у ПриватБанку?

Працівники банку відреагували на відгук та попросили вибачення у клієнтки.

“Ми вже передали інформацію колегам для проведення перевірки за ситуацією”, – написала служба підтримки.

Пенсіонерці  пообіцяли, що зв’яжуться з нею ще раз, після проведення перевірки.

Додавайте "Домогосподарку" у свої джерела Google Новини

Comments

comments