«Саудити – це гроші, і вони мають стати нашими»: телеведуча розповіла, чому не варто боятися туристів із Саудівської Аравії

0
725

Марина Данилюк-Єрмолаєва, українська ведуча розповіла чому не потрібно лякатися такої великої кількості туристів із Саудівської Аравії.

Свої думки вона виклала у Facebook.

Жінка дає аргументи – саудити приїздять в Україну великими сім’ями, готові щедро платити за проживання, харчування, шопінг тощо. Тому цей вид туризму може допомогти піднятися українській економіці, яка здулася під час пандемії коронавірусу.

Також вона впевнена, що туристи-араби – це значно краще, аніж туристи з Росії.

І дала пораду не лякатися, що саудити набудують у християнській Україні мечетей, адже до нас багаті туристи їдуть тільки на відпочинок.

“Чому не варто боятись саудитських туристів?
Пишу це для любителів міфів про «оце приїхали і набудують нам мечетей», «вони вдягнуть у паранджу Україну» і моє улюблене «вони будуть красти наших жінок». Останнє моє найулюбленіше – бо зазвичай, українська дівчина сама будь-кого поцупить, якщо покладе око. Будь-якого мужика, будь-якої культури.

Саудитські туристи облюбували Київ, Львів, Одесу. І цього літа низка екзотичних жінок з закритим обличчям/головою стала звичайним явищем в ключових містах. Чому це ок. Чому не варто боятися гостей із жарких країв. І як це можна обернути в плюс економіці. Тій економіці, яку підбив ковід, методи управління імені Гетьманцева-Тищенка та звичайне неуцтво Зеленського та його уряду. Чому це подарунок небес для українського підприємця?

Саудити приїздять цілими родинами. Тому смислу красти ще й вимогливих українських жінок, якщо з тобою уже приїхали чотири — нема. Але всю цю зграйку жінок треба вигулювати в ресторани і магазини. Повести і купити косметику, одяг, нову сумку. Увечері на вечерю — тому хай собі гуляють. І лишають гроші в готелях і кафе, які ледве не померли після двох локдаунів. І без фінансових вливань можуть не витягнути третій — який очікується восени.

Україні просто пощастило. Саудитів до Європи у зв’язку з пандемією поки що не пускають. Тому до вже звичних модних крамниць Лондона та Парижа їм поки що зась. А найближчою європейською альтернативою, де можна пересидіти літню спеку і зробити непоганий шопінг, виявилась якраз Україна. Із кількох телевізійних інтерв’ю, із прямої мови туристів видно плюси: тут прохолодно, усього 5 годин льоту, можна побачити справжній дощ, красиво і зелено, гарні ресторани, спокійні люди.

У червні саудівський лоукостер Flynas розпочав виконувати рейси в Україну. Спочатку в Київ, а далі у його планах з’явились Львів та Одеса. Лоукостер — це лише для громадян Саудівської Аравії, адже «лоукост-тарифи» у Київ від Flynas починаються від $580 без багажу, а до Львова потрібно викласти усі $745. Але настільки я зрозуміла з прямої мови чоловіків, які привезли на відпочинок дружин — це недорого. Великий плюс — із минулого року у нас ними електронна віза. А це плюс.

Чому битва за туристів із Катару, ОАЕ і Саудівської Аравіі — перспективна історія для України? Минулі роки, коли я мала відпустки в Європі, то бачила як отакі самі люди, які зараз у Львові і Києві селились у дорогі готелі і виносили локальні бутики. Ось пряма цитата Володимира Царука із Торгово-промислової палати: «За цих туристів йде неабияка боротьба — країни Євросоюзу вкладають чималі кошти у рекламні кампанії, стають спонсорами та партнерами значних подій у цих країнах, запрошують місцевих журналістів і блогерів. Україна ж фактично не витратила жодної копійки на власну промоцію у Саудівській Аравії і отримала тисячі найбагатших туристів світу». Для розвінчання міфів «набудуть нам мечетей» — це не мігранти з бідних країн. Їм не треба лишатись в Україні. Вони туристи і заточені на відпочинок.

І тут починається найцікавіше, як українській туристичній галузі заманити цих туристів? Читаємо у Царука в колонці для НВ:
«Перший рейс арабського лоукостера, як і сніг у грудні, виявився цілковитою несподіванкою для українських чиновників. Лише за день до прильоту першого рейсу на міжвідомчій нараді у Мінінфраструктурі з’ясувалось, що потрібно вирішувати чимало «несподіваних» проблемних питань. Зокрема, арабських жінок в аеропорту на безпеку повинні перевіряти лише жінки, крім того, в аеропорту не завадило б ще й мати написи арабською мовою. Не вистачає інформаційного туристичного центру у зоні прильоту, який зник напередодні пандемії. У столичних готелях буквально за день-два до першого авіарейсу терміново почали працювати над створенням особливого халяльного меню, а у готельних номерах вказувати напрям до Мекки».

Власне тому приємно, коли навколо Львова з’являються оголошення з написами арабською. І є навіть продаж халяльного м’яса. У суботу бачила меню на Ярвалу арабською. І це ок — бо лише в радіусі двох вулиць нарахувала десь 20 різних сімей туристів. Де всі з айфонами останньої моделі. У моїй перукарні теж роздумують над тим, щоб заманити цих дам до себе на послуги. Але поки не придумали як.

Якщо почитати популярні напрямки серед абітурієнтів — «туризм» лишається в топчику. 17775 заявок. І це теж виклик для тих, хто хоче мати майбутнє в сфері і бути успішним. Треба відкривати нові ринки і заманювати до нас багатих туристів із пустельним кліматом.

Ну і останнє. Царук дуже радить змінювати нашу побутову поведінку. Не тицяти пальцями, не фотографуватись у дурних позах на тлі цих жінок. Від себе додам — мене такий турист влаштовує більше ніж росіяни, якими раніше аж кишіли наші курорти. А ще росіяни, які користувались руїнами храмів Херсонесу як туалетами. А ще туристи, які вважають, що Україна і Росія це адіннаротт. Адна страна. А багатий турист із Близького Сходу це добрий струс нашій туристичній сфері, щоб розвивалась і вчилась. Вчила арабську і англійську. Робила гроші фактично з повітря. Це ще і добра реклама, щоб Україну в країнах Перської затоки нас знали як гостинну і мудру країну, а не фабрику вареників (розумієте про що я), які фоткаються у Дубаях. Саудити — це гроші, багато грошей. І вони мають стати нашими.”

Додавайте "Домогосподарку" у свої джерела Google Новини

Comments

comments