Клієнт ПриватБанку повідомив, що втратив 3700 доларів через помилку в банкоматі.
За його словами, банк відмовився компенсувати збитки. Крім того, він стверджував, що гроші, які йому видавав банкомат, досі в поганому стані. Про це він повідомив на сайті Мінфіну, наголосивши, що понад 80% законопроектів застарілі, пише Обозреватель
За словами клієнта ПриватБанку на прізвисько sklan, він не перерахував гроші після отримання грошей. Він пояснив, що банкомат знаходиться прямо перед магазином і там постійний потік людей.
“Дома виявилася нестача суми 3 700 грн, про що було повідомлено оператору (який оптимістично сказав, що все буде ок). Але після 4 днів “інкасації та перевірки” прийшла відмова з пропозицією у разі незгоди знову зв’язатися з оператором”, – розповів sklan.
У банку заявили, що перераховувати гроші треба біля банкомату. В іншій розмові з представником Sklan Bank фактично відмовили у поверненні коштів. Натомість йому сказали, що він повинен перерахувати гроші безпосередньо в банкоматі.
“Новий оператор повідомила, що, бачите, треба було перераховувати гроші на камеру банкомату на місці. І тоді можна було б про щось говорити”, – додав клієнт ПриватБанку.
У відповідь на допис склану представник Приватбанку пообіцяв, що агентство розбереться, що сталося. “Фахівець перевірить інформацію і зв’яжеться з вами для отримання результату”, – йдеться у відповіді.
Додавайте "Домогосподарку" у свої джерела Google Новини